26 Nisan 2012 Perşembe

Ben Tek Siz Hepiniz

Tanımasına gerek yok, adımı bilen herkes benim tek başıma olduğumu, arkadaş falan edinmediğimi çok iyi bilir. 


Çok da geçerli sebeplerim var kendimce. Ah o annem neler çekti benim yüzümden küçükken. Arkadaşlarıma uyup ne kazıklar yedim. Bizzat arkadaşlarım ne kazıklar attılar bana. Ne arkadaşlar gördüm arkadaşlarımın sahip olduğu. Ne arkadaşlıklar duydum sahibi olduğum forumdan, yetkili olduğum forumdan ve diğer her kanaldan. 






İt herif derler. İsterim ki it olsun benim arkadaşım. Köpek olsun. Köpeğim olsun benim arkadaşım insan olmasın. Her insan bilir kızınca it demeyi, köpek demeyi. Kimse düşünür mü acaba, köpek ne zaman insana saldırır? Ya hastadır ya da tehdit oluşturuyorsundur. 


Bir kere yemek verirsin köpeğe, ölene kadar unutmaz seni. 3 yıl 5 yıl da değil. Ölene kadar. Bugün git birinin 5000TL borcunu öde, hapisten kurtar. 1 yıl sonra "o geçmişte kaldı" der, "ben mi ödedim?" der.


Besle kargayı oysun gözünü derler ya hani. Sözünün eridir karga. 200 yıl yaşar. Senden benden de zekidir. Ne savaşlar ne yaşamlar ne ölümler görmüştür o beğenmediğin karga. Beslersen de aç kaldığında yine oyar gözünü. Seni şaşırtmaz, arkandan iş çevirmez. Gözüne gözüne vurur gagasını. Karga olsun benim arkadaşım. Arkamdan iş çevirmesin, gelsin yüzüme vursun ne varsa.


Nankördür ya hani kediler. Değiller arkadaş, nankör falan değiller. Kes tırnaklarını bak zarar veriyor mu sana. Ver mamasını bakalım hiç saldırıyor mu paçana?


Kurt olsun ulusun isterse benim arkadaşım. Cesaretin göstergesidir ay ışığında göğsünü kabarta kabarta. Stratejiyi de bilir, grup psikolojisini de.


İsterse koyun olsun benim arkadaşım. Gel dediğimde gelir, git dediğimde gider. İki mee der bir de ot yer.


İnsan olmasın da ne istiyorsa o olsun benim arkadaşım. Yeter benim insanlardan çektiğim. 


Her gün 10 tane "YETER ARTIK"
10 tane "BIKTIM"
Zibilyon tane (OG_Alustriel'den çaldım) konuyla uğraşıp insanların karalamalarını savuşturuyorum.


Bir konuda anlayış gösteren diğer konuda yine karalamalara iftiralara başlıyor. Birinin konusunu sonuçlandırmak bir diğerinin o konuya gelip kendi sorununu anlatmasına neden oluyor. 


Yardım istemek gelmiyor, geçmiyor içimden. Hala burada tek başımayım ben. Arada bir sigara içerim, her şey yoluna girer benim için. 


1 haftadır sinir küpüydüm ama tamamladım o evrimi. Duygusal yaklaşmıyorum artık işlere. Yaklaşmamaya çalışıyorum şu an en azından. 


Herkese eşit davranmanın sonucu olarak bundan haberdar olmayan herkes tarafından taraflı yaklaşmış sayılırsın. Bunu değiştirmek için 8 paragraf yazı da yazsan taraf tutuyorsun. Olmaz, olamaz. Taraf tutan bir çalışansın sen.


Uzun lafın kısası... Bildiğim tek şey hiçbir şey bilmediğimdir demiş ya Sokrates, aynen öyle diyorum. Bunu demek bile bir şeref. Küçükken anlamadığım bu laf şimdi ne kadar anlamlı geliyor. Bizim insanımız da mübarek her şeyi biliyor. 


Benim kimi uzaklaştırdığımı, firmamın günde kaç kişiye ceza verdiğini, bizlerin nasıl çalıştığını sanki yediğimiz yemeğe kadar biliyorlar. HELAL OLSUN SİZE! Her şeyi siz biliyorsunuz.


İşte bu yüzden hiçbir global oyunda Türk'ler sevilmez. 
AB kapısında ciğer bekleyen kedi gibi bekleriz. 
Karşımızdaki insanı 1 bakışta anlamış gibi yargı yapar kapak biriktiririz.
Kendi aramızda bile anlaşamayız.
Sporu sporluktan çıkartıp her fırsatta kavga ederiz.
Annesiyle oğlu galatasaraylı diye linç etmeye kalkarız.
Kendi yargımızı kendimiz yaparız, yasalara saygı duymayız.


İşte bizim milletimiz çok iyi biliyor ya her şeyi... O yüzden en akıllılarımız bugün yurt dışında.


Çalıştığım iş de, eğitimim de, geçmişim de, dilim de müsait. İnşallah ben de kaçıp kurtulacağım buradan. İster beyin göçü desinler isterlerse ülkesini sattı. Bugüne kadar arkamdan söylenenleri dinlemeye kalksaydım buralara gelemezdim.


Zorunlu olmadıkça kaç Türk kalır şu ülkede? Güvenlik desen yok, huzur desen yok, gelir desen... İnanır mısın gelir bile yok...


Çıkarım yurt dışına. Kediyle köpekle otururum evimde. 
Köpeğin bile kediyi kabul ettiği şu dünyada tek bir arkadaşı kabul etmiyorum ben.

2 yorum:

  1. ben istiyorum ki kızdığından söylemiş ol bu ülkeden gitme düşüncesini, her ne kadar haklı sebeblerin de olsa, ne bileyim kızdığından söylemiş ol :)

    YanıtlaSil
  2. İnsanımıza karşı tavrım belki kızgınlıktan veya fevrilikten olabilir. Fakat insanımızı, insanlığımızı bir kenara koyduğumda gerçekten yaşanacak bir ülkede yaşamıyoruz. Yorumun için teşekkür ederim dostum

    YanıtlaSil

uyan-uyandır