26 Nisan 2012 Perşembe

Neyi bekliyorsun ?

Şu an şu cümleyi okurken bile 3 saniye daha kesildi ömründen. Ne kadar kısa bir süre değil mi bu 3 saniyelik zaman dilimi? Yaklaşık 6 kişinin son nefesini vermesine yetecek kadar kısa bir süre...

Ölüm,
ölüm ani gelir dostum. Ölüm odana girip seni rahatsız eden bir sineğe benzer, nereden geldiğini bilemezsin. Ölüm aşka benzer, ne ara yakalandın anlayamazsın. Ve ölüm davetsiz bir misafirdir dostum, ansızın gelir ve öyle bir misafirdir ki onun yüzüne kapıyı kapatamazsın.


1 saniye daha yaşayabileceğini nerden biliyorsun? Ya da bu yazıyı sonuna kadar okuyup bitirebileceğini? Yazdıklarım sana doğru geliyor biliyorum ama sen halen "Ya doğru söylüyor olabilir de olmaz öyle şey hmfps..." gibisinden kelimeler canlandırıyorsun hafızanda, kendinle çelişiyorsun.  Haklısın da kendinle çelişmekte, gerçekler insanın yüzüne birden bir tokat misali vurduğunda sersemlememek içten değildir dostum. Ben bu yazıyı bitirebileceğimi bilmiyorum, belki bitiremeden bi kalp krizi sarsacak bedenimi, ya da bir deprem yıkıverecek üstüme onlarca beton bloğunu, serseri bir kurşun da bulamaz mı beynimin ücra bir köşesini?

Eğer ben bu yazıyı sana ulaştırabiliyorsam, görevimi yapmışım demektir. Bunun da en güzel tarafı nedir biliyor musun? Ne zaman öleceğimi bilmediğim için, bir amaç uğruna acele etmektir. Kanla başla çalışmaktır. Peki sen ne zaman öleceğini bilmediğin halde amaçlarına en kısa sürede ulaşabilmek için çabalıyor musun ? Çabalamıyorsan ne bekliyorsun? Neyi bekliyorsun? Amansız bir hastalığın başına gelmesini, sonra da kurtulmayı mı? İbrahim Tatlıses gibi mermiye kafa atıp da hayatta kalmayı mı? Yoksa bir tırın altında kalıp 30 kırıkla hayata devam etmeyi mi?

Uyan dostum,

Seni çepeçevre saran bu tutsaklık uykusundan uyan, uyan ki ulaş amaçlarına, uyan ki değiştir yanlışları, uyanki gör yalanları...

Gözleri açık uyumak, sence de çok saçma değil mi?

2 yorum:

  1. aramızda sizin gibi insanların olduğunu bilmek güzel arkadaşlar.Başarılarınızın devamını dilerim

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler, sizin eleştirileriniz bizim için çok değerli

    YanıtlaSil

uyan-uyandır